ceturtdiena, 2012. gada 9. augusts

Sveika, pasaule!

Labdien!

Paldies, ka ienācāt šajā lapā. Mani sauc Neils Saksons, esmu akmeņkalis. Mans darbs ir saistīts ar akmens pierunāšanu, pamudināšanu, pakļaušanu un piespiešanu kļūt par man vai Jums vajadzīgo priekšmetu vai lietu. Lielākā daļa manu akmeņu kļūst par kapu pieminekļiem . Daži tad , kad man ir pietiekami daudz brīva laika, kļūst par dārza sastāvdaļu, - strūklaku, skulptūru, soliņu, galdu vai vienkārši neapstrādāts nonāk manā vai kāda mana klienta sētā . Tie ir laukakmeņi - labākais un skaistākais no akmens materiāliem

Protams, es savā darbā izmantoju arī zāģētas akmens plāksnes- gan no Somijas, Zviedrijas, gan arī neliegšos, ka dažreiz sazāģēju arī kādu lielāku laukakmeni, kuram nevaru atrast labāku pielietojumu. Tā top akmens virsmas, kamīnu apdares, kapu piemiņas plāksnes, apmalītes un daudz kas cits.

Tas īsumā.. Brauciet un skatieties, zvaniet! Laipni lūgti uz darbnīcu! Strādāju katru darbdienu līdz 17:00, sestdienās līdz 14:00, svētdienās nestrādāju.

Darbnīcas adrese - Staļģenes iela 77, Jelgava, zvaniet - +371 29236404, vai +371 29439344, e-pasts - nsaksons@inbox.lv, vai nsaksons@gmail.com

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru